Prihlásenie  •  Registrovať

študent, živnosť

Ako začať podnikať, potrebné kroky a dokumenty, úrady, termíny, poplatky

študent, živnosť

Poslaťod Gejza.Zimerman » Ned 13. Dec 2009 15:29:32

Dobry,
Som študent strednej školy a teraz po ukončení by som si chcel zobrať živnosť popri vysokej škole a otvoriť obchod s pyrotechnikou, viem že potrebujem licenciu na predaj pyrotechniky ktorú som si už získal, ale chcel by som sa informovať či by som mal nárok na nejakú dotáciu na podnikanie ktoré by som chcel začať?

ďakujem za odpoveď
Gejza.Zimerman
Nový člen

študent

Poslaťod Renata.Bahnova » Str 16. Dec 2009 0:03:29

Prvotnou podmienkou na získanie dotácie je evidencia ako nezamestnaný na ÚP min. 3 mesiace plus vybavovanie príspevku cca 1-2 mesiace - toto pre Vás myslím neprichádza do úvahy.
Dotácie z esf sú väčšinou vo vyšších sumách a smerované na investičné, prípadne výrobné projekty - nie som si istá či by ste pre predaj pyrotechniky našli vhodný projekt, aby uspel z týchto dotácií.
A ked neviem kudy-kam, na podnikam.sk utekám................
Obrázok užívateľa
Renata.Bahnova
Stály člen

Re: študent, živnosť

Poslaťod Peter Jankov » Štv 27. Okt 2011 12:15:38

Dobrý deň,