Prihlásenie  •  Registrovať

SZCO študent a príspevok

Formy dotácií, kde sa dajú vybaviť, ako funguje financovanie a ďalšie praktické rady

SZCO študent a príspevok

Poslaťod Lubos » Pia 30. Apr 2010 11:46:38

Dobry den, od roku 2002 som vykonaval SZCO v oblasti sportu, profesionalny sportovec. Platil som vsetky odvody do socialnej poistovne, zdravotnej pistovne a kazdy rok podaval danove priznania. V roku 2007 som zacal popri tom studovat na vysokej skole. K 30.4.2010 mi vyprsala zmluva a chcel by som zacat s podnikanim. Mam narok na prispevok na podporu podnikania, ked som este stale studentom denneho studia, kde studium mi konci 1. juna 2010. Som vlastne nezamestnany, nikde som ako student nebol vedeny, studoval som v podstate vo svojom volnom case. Dufam ze som to napisal zrozumitelne. :) Dakujem
Lubos
Nový člen

Re: Ukoncene SZCO a prispevok

Poslaťod MirečekSyreček » Pia 30. Apr 2010 21:16:14

Zdravim Vas Luboš. Z Vašej otazky je zrejme, že živnosť mate stále aktívnu, čo znamená, že nie ste nezamestnaný. V tom pripade, nemáte nárok na podporu podnikania. Prípadne bližšie popíšte Vašu situáciu.
Keď zlyhajú všetky možnosti, prečítaj si návod!
Obrázok užívateľa
MirečekSyreček
Stály člen

Re: SZCO študent a príspevok

Poslaťod Lubos » Sob 01. Máj 2010 20:29:57